ik heb bijna 2 maand geleden mijn polo gt van 1991 total los gereden en hij was net bijna af
nu heb ik weer een andere gekocht tis maar een 1000tje maar daar komt wel verandering in
hier al wat foto's van de afbraak na een dagje werken
de uitlaat is van powersprint en die verdient zijn naam wel want hij heeft toch een klap mee gemaakt
foto van mijn stuurtje na t ongeval ik weet niet of je t ziet op de foto maar t is gewoon doorgebroken
deze zaten er ongeveer een 1500 km op dus aan de remmen lag t zeker niet
ook maar een nieuw stukje gereedschap gekocht dat ik niet iedere keer moet kloten voor de voorste veerpoten los te krijgen
zo de voorste veerpoten eronder uit die waren gelukkig ook nog heel
zo t motor gedeelte van de kabelboom van mijn 3 f blokje ik hoop maar dat dit gedeelte genoeg is
en de aandrijfassen eronderuit
kan me misschien iemand vertellen of t normaal is dat de korte dikker is als de lange ?
de takelen dan maar want de paardjes willen weer los
en hij is er uit t was wel krap zo met die schade maar met wat vringen lukte t wel
t zal wel niet zo snel gaan t project want ik ben nog altijd aan t wachten op de papieren van mijn auto
dus met opbouwen zal ik nog effe moeten wachten
ik wil morgen mijn blok een helemaal zuiverspuiten
waar moet ik voor uitkijken ? en waar mag ik zeker niet op spuiten ?