Quote:
Originally Posted by RubenD
Ik denk ff testen: Een goede website houdt die in (is me laatst eens verteld) je moet overal met 3 klikken kunnen komen is dit niet het geval? Dan is het geen goede website.
Dus ik klik links in het menu op Archives. Mooi die werkt. Klik ik daarna op categories - all werkt het niet, hij laad wel iets (middenstuk knippert ff) maar de maanden van het archief blijven dood leuk staan... Ook als ik ergens anders op klik het zelfde verhaal. Echter de hoeveelheid maanden in het lijstje is wel afhankelijk van de knop waar ik op klik. Houdt dus in dat tie wel gewoon netjes laad.
Dus ik neem aan dat dit express is? Dat je dan gelijk alles op data kan bekijken? Vind het maar een vreemde benadering/opzet v/d website.
Verder een hele mooie website!
|
Ik moest even denken wat je bedoelde... maar het klopt wat je zegt en het is nog goed ook....
Wanneer jij op "Archives" klikt krijg je een overzicht van de maanden waarin er nieuws is geupload.
Klik jij op "Categories" klopt het dat die niet linkt, dit is namelijk alleen een kopje en geen link...
Klik jij bijvoorbeeld op "My Ride" (nadat je op Archives hebt geklikt) klopt het dat het rijtje met maanden korter wordt omdat ik niet in alle maanden iets in deze categorie heb geupload, je krijgt dus alleen de maanden te zien waarin dat wel is gebeurd.
Maar het is dan toch geen vreemde opzet van de website, waneer je in het 'archief' zit te kijken en je een overzicht krijgt van de maanden e.d.?
Verder zal het recente nieuws altijd bovenaan komen te staan en vergeet niet de "Hoofd-navigatie" rechts bovenin de website!
Bedankt voor je reactie, top!