View Single Post
  #134  
Old 02-10-2006, 23:22
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
Send a message via MSN to vwmk2driver
Default

vandaag maandag 02-10-06 weer vlink aan de gang gegaan.

moet nog even wachten op het lasapparaat enzo.
dus maar een begin gemaakt aan de wielophanging en andere delen van de bodem.

heb de achteras gestript en nog een achteras van een 1100.

de achteras van de 1100 is nog helemaal gaaf kwa deuken en beschadiging en heeft weinig roest dus die ga ik laten stralen en deze opbouwen met de gti extra's.

verder de voorwiel ophanging uit 1 genomen schokbrekers,fusee's,remmen enzo.
draagarmen ontdaan van tectyl,kunnen nu ook gestraald worden.
en ook de stabilisator en stuurhuis ontdaan van vettigheid.
stuurhuis ga ik ook stralen en daarna gelijk deze afstellen en reviseren.

ook de brandstof tank heb ik voor de dag gezocht. en onder de loep genoemen ten aanzien van de roest.

zit nog te twijfelen... hij is best roestig op die lasrand.. zal ik hem stralen en spuiten of een nieuwe monteren???
als hij aan het einde van de rit lek is ben ik er mooi ziek van.
zat nu in een gedachte om er soort van druk in te zetten met de compressor en dan met zeepsop rondom inspuiten of in een bak water leggen en kijken of hij gaat borrelen, zo kan ik misschien zien of hij lek is na het stralen????

najah word vervolgt
Reply With Quote