Thread: Van 8v naar 16v
View Single Post
  #7  
Old 09-10-2006, 19:39
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
Het minst prijzig is toch een 16V kopen en die slopen[ik heb er een gekocht voor 350euro]dat is de minst dure manieer en het gemakelijkst,en als je geluk hebt en er zelf wat aan kunt sleutelen kun je hem zelf nog blijven rijden ook [neem ik die van mij als voorbeeld]


Ja klopt, maar ik heb er net een ander blok ingelepeld, en ben niet van plan dit weer te doen.
En ik wil 't graag legaal houden, omdat ik met de jetta alleen maar problemen heb gehad.

Als ik er een GTI blok inleg, zal ik dit weer bij de keuring moeten melden, en waarschijnlijk is dat dan van invloed op belasting en verzekering. Nu blijf ik met dit blok binnen die 40% vermogenstoename, zodat ik het niet hoef te melden. Wat ik daarna met de motor doe is mijn zorg, dat maakt de jongens en meisjes bij RDW niet uit.

En ik wil graag zelf wat knutselen en niet meteen een idee opzij zetten omdat er iets makkelijkers mogelijk is!
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote