View Single Post
Old 12-10-2006, 23:25
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Mannesmann is geloof ik 't vaste merk van de ANWB-shops. Heb er destijds ook naar gekeken, en het is inderdaad wel redelijk spul. In ieder geval goed waar voor je geld, en als je het niet al te intensief gebruikt (en dat doet thuis eigenlijk niemand) gaat het een flinke tijd mee.

Schroevendraaiers had ik ook willen kopen, tot ik merkte dat in die gereedschapsset van mijn MK2 een schroevendraaier met kruis- en platkop zit. Met dat ding heb ik onderhand al drie auto's uitmekaar gedraaid, zonder schroeven te mollen, dus ik ga binnenkort geen geld meer uitgeven aan schroevendraaiers.

Die dingen als kleine bitjes enzo kan je het beste naderhand van een echt goed merk kopen, want dat spul wordt bij merken als Mannesmann alleen in de set gegooid om een indrukwekkend aantal te krijgen. Een leuke 133 delige doppenset bijvoorbeeld, voor MAAR 90 euro. En acheraf blijkt dan dat 50 van die 133 delen van die kleine prullige bitjes zijn die je na een keer gebruiken rond hebt gedraaid.

Stahlwille, Hazet, Snap on en Gedore ed. zijn zo'n merken waar je die bitjes van kan kopen. Zij geven er levenslange garantie op, en als er iets MET NORMAAL GEBRUIK aan gort gaat krijg je een nieuwe. Stahlwille is trouwens ook gewoon te krijgen bij Brezan. Daar heb ik tenminste pas geleden nog wat spul gehaald.

Ik heb destijds gewoon een goede doppenset gekocht, en dan beetje bij beetej de dingen gekocht die ik nodig heb.

Datzelfde kratje dat jij wil hebben staat trouwens geloof ik ook op MP, voor 99 euro meer, ook gratis thuis bezorgd, maar misschien dat je er iets af kan pingelen als je de zooi zelf ophaalt. Dan weet je tenminste ook zeker dat het niet stuk is als je het thuis uitpakt.
Kijk HIER maar even.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote