16-10-2006, 23:00
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Fred
Als je geschorst hebt staat dat op je kentekendeel wat je krijgt bij de schorsing, met een datum.....als jij dat bewijs hebt (had) in dit geval klopt er inderdaad iets niet, maar eeeehm als het goed is heb je van de sloper een vrijwaring gehad, die word OOK afgegeven als een kenteken geschorst staat....heb je geen vrijwaring van die sloper gehad heb je een probleem..
Als ie afgevoerd is voor sloop tijdens schorsing en je hebt een vrijwaring dat ie bij de sloper is afgegeven is er niks aan de hand dan kun je met succes bezwaar maken...
Maar zoals ik het een beetje begrijp heb je dus geen vrijwaring van die sloper ??
|
Jawel, de vrijwaring heb ik wel, maar dus geen bewijs dat de auto geschorst is geweest op de dag dat die controle is uitgevoerd.
Als ik de auto nu nog had had ik gewoon het kentekenbewijs kunnen overleggen. Aan een vrijwaring heb ik nu op het moment niks.
heb al contact gehad met de sloper maar het kentekenbewijs is al vernietigd, en het postkantoor kan me ook niet verder helpen.
Quote:
Originally Posted by RubenD
Die heeft tie wel bij mijn weten. Maar de kentekenbewijs die, die had gekregen van het Postkantoor heeft hij in zijn haast afgegeven bij de sloop. En die heeft hem niet meer. Maar aan die vrijwaring van de sloop kun je toch niet zien dat de wagen daarvoor daadwerkelijk geschorst was?
Maar wel een mooi bezwaarschrift moet ik zeggen. Naja ik betaal die boete van 16 euro maar gewoon...
|
kentekenbewijs bedoel je, niet vrijwaring
Als het een bekeuring was van 16 euro zou ik hem waarschijnlijk ook wel gewoon betalen, maar dit is 20 keer zo veel!
|