Thread: Polo Richard
View Single Post
Old 18-10-2006, 20:32
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper

Send a message via MSN to Richard

ff update..
inmiddels de ats eronder en de auto technisch verder klaar gemaakt.
de kilometer teller, toerenteller en benzinemeter deden raar gaven valse waarden aan en stond dus stil zonder benzineterwijl hij nog een kwart aangaf..
dit alles lag aan het feit dat er heel mooi witte folie op de tellerbladen zat.. herdoor kregen de tellers gewoon geen speling dus eruit met die zooi.. tevens ff een lampje vervangen die het niet meer deed.. dus orginele look..

verder deed de ventlatie het enkel op stand drie dus ff een weerstandje vervangen en voila alles doet het weer..

verder een goede versnellingsbak voor de g40 weten te ritselen, deze de oliekeeringen vervangen en heel grondig schoongemaakt en ff in een kleurtje gespoten.. gewoon zilver .. deze zal ik er morgen effe ondergooien..dan kan de bak die eronderweg komt ff nagekeken worden.. en heb ik eentje voor de reserve.

optisch dus weinig gedaan op de ats na maar technisch bijna perfect.
zal binnenkort eens alle rubbers nalopen en vervangen wat nodig is.

verder zal ik hem volgende week door de apk heen gooien zodat dat er ook weer een jaartje erbij zit.

en als laatste druk aan het orienteren op de turbo ombouw..
heb een aanbod van melchior voor een kkk03turbo van een passat 20vt. maar heb ff lopen spitten en hoorde in de wandelgangen ver een garrett GT1548 .. deze heeft op een 1400 racepolo al een 280 pk neergezet.. en deze is zowiezo goed voor 220pk.. en geschikt voor motoren tot 1600cc.. dus ff verder spitten en een leuk blokje maken voor Drachten

BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote