View Single Post
Old 20-10-2006, 12:34
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
Ik zou het even vertalen want 3/4e van de bezoekers hier kan geen duits lezen (geen schande natuurlijk)
Anders zou het zo kunnen zijn dat ze je punt niet of maar voor de helft begrijpen

Goed dan, hoewel ik me het werk eigenlijk wou besparen, zal ik het dan toch maar even proberen te vertalen, hier komt die dan:

de VW Golf van de eerste generatie, in het bijzonder daarvan de Cabrio en de GTI, dan nog de Bus T2 en de types 411/412 behoren zeer zeker tot gezochte rariteiten. Ze zijn weliswaar in hoge aantallen geproduceerd, maar corrosie en slecht onderhoud in hun jeugdjaren hebben ze laten kapot gaan. Zeldzaamheid is in de szene geen schande, iedereen kent de kleur van roest, en bij het kijken onder de voetmatten van menig youngtimer, komt twijfel.

poeh, vertalen is bepaald niet gemakkelijk voor iemand die "maar" VMBO heeft gedaan, maar ik heb het klusje wel enigzins geklaard, denk ik.....

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote