View Single Post
Old 22-10-2006, 20:34
vwcrewcab's Avatar
vwcrewcab vwcrewcab is offline
Forum junkie

Default Vwcrewcab's beetle project

Nadat het T2 virus al was toegeslagen is het kever virus ook weer begonnen, geen doktor die er iets aan kan doen :twisted:

Ik heb ooit een T2b camper gehad, daarna een Kever met targa dak en daarna weer een T2b, maar dan een kroewkeppie

Laatst zag ik een kevertje in de buurt te koop staan, een 1200tje uit '82, en ik kon het toch niet laten. Dus kevertje gekocht leek niet al te veel werk aan te zitten, dus daar kon ik me geen buil aan vallen. Het idee was om hem weer door de keuring te krijgen en te zien hoe lang hij het vol hield.

Maar helaas, nu ik zo bezig ben begint het behoorlijk te kriebelen, en dus ben ik vandaag maar eens begonnen om de carrosserie los te maken, om strax toch alles goed onder handen te nemen.

Zoals de titel al zegt moet hij laag worden en met een klein budget. Du ik ga niet te veel toeters en bellen kopen om erop te zetten, maar gewoon de carrosserie en chassis in hele goeie staat terug brengen, en dan lekker in het mat beige rollen met rode velgen en rode biesen!!!

Bandjes heb ik al liggen, voor 135-ers en achter 175-ers, adjusters liggen ook klaar, lasapparaat heeft er ook zin in, want voorasje moet smaller :twisted: , en zo zijn er nog veel meer plannen maar eerst maar eens goed beginnen!

Al een aantal stukken gedemonteerd, en een hoop bouten losgedraaid uit chassis.

Quote:
Originally Posted by -Jens-
soms moet je de koe gewoon recht in de kont kijken wil je weten waar de stront vandaan komt
Reply With Quote