Effe weer een nieuwe foto-update d'r bij zetten!
Hier zijn de kabelboom van de oude 1600 motor en het tapijt d'r uit gehaald.

En de nieuwe kabels er weer in, en bij de motor al alles vast zetten. Ziet d'r al netjes uit hè!

Alle kabels die naar achteren moeten liggen al, dus het tapijt kan er weer terug in. Ik heb nu ook tapijt voor de kofferbak (thanks to Jan aka Golfmk216v, voor het lange vasthouden! Zo krijgt toch het hele forum een plekje in het project!), zodat het er weer wat netter uit komt te zien.

Nog effe alles netjes stofzuigen en dan kan het interieur er weer terug in. Het zachte dash en de instrumenten zitten ook weer op hun plekje.

D'r zit nog wel het een en andere plekje aan de stoelen en achterbank, maar ze zitten prima, en omdat het voor een rat is maakt me het uitzien ervan niet zo veel uit. Een rat met leder is toch al te luxe eigenlijk.

En dit zijn de winterwieltjes. Waren lekker cheap, en er zaten goede banden omheen, dus ik kan wel weer effe vooruit als ze weer rijdt!

En nog effe wat totaalshots.

Ze begint alweer een beetje als een auto uit te zien, maar klaar zijn we nog lang niet.
De deuren moeten nog eens in de zelfde kleur komen, en de roest onder de voorruit en bij het rechter achterscherm moet nog worden bijgewerkt.
De schokbrekers van de Jetta met verlagingsveren onder de Golf plaatsten zal d volgende stap zijn.
Ik moet de aandrijfassen nog even schoonmaken van binnen omdat sommige mensen het nodig vonden zand in de lagers te proppen, zodat er nu ipv mooi schoon vet, een grote prut in de lagers zit.

Die moeten erna nog onder de Golf komen en dan kan ze in feite rijden!