View Single Post
Old 23-10-2006, 18:54
J_Fix's Avatar
J_Fix J_Fix is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Chanmaster
Vertel eens welke kleuren hebben de draden?

De draad die aan de tempsensor zat is rood tot aan de splitsstekker (heb ik nu tijdelijk een zwarte met rode arcering aan gedaan). De draad naar de andere voeler (denk tenminste dat het ook een voeler;/sensor is?) is een zwarte draad en aan de andere kant van die "splisting" gaat hij dus als dikke zwarte draad naar binnen

Kleur is dus niet echt nuttig denk ik?

Maar heb er even wat foto's van gemaakt, ook niet echt super maar beter wil niet zo tussen blok en schutbord in

Oke, dit is de gewone sensor:

en hier de genoemde splitsstekker. Bij de rode pijl zijde komen er dus twee draden uit naar beide sensors waar onder de bovenstaande temp sensor voor de meter in de dash en aan de andere zijde van deze "splitter" (aan het lichtbruine deel in m'n hand) zit die dikkere zwarte draad die ik noemde:

en hier (wederom bij de rode pijl) die sensor (?) waarvan ik niet weet waar dat ding voor is maar die aan de andere draad zit (de tweede vanaf de splitsstekker), hij zou dus volgens mij dan tesamen met de andere sensor signaal geven aan de dash temp meter, toch?

Iemand een idee wat deze laatste sensor is en hoe ik nu de temp meter op de dash aan de praat kan krijgen?
Reply With Quote