View Single Post
Old 23-10-2006, 20:53
TTF's Avatar
TTF TTF is offline
VW Fanatic

Default TTF -> Vento Gl :)

ik zal me hier dan ook maar eens voorstellen dat is wel zo netjes

ik luister naar de naam Stefan, 21 jaar wonend in dorpje (Luinjeberd) vlak bij Heerenveen.. Student aan de Noordelijke Hoge school (NHL) locatie fonteinland en volg de studie Integrale veiligheid..

na een kleine ander half jaar in een citroen ax gti ( let op gti hiervan zijn er nog 55 van in nl te vinden.. ) te hebben gereden wil je wel eens wat groters.. en de ax was zo goed als af, xenon, peugeot 106 1.6 rallye motor, spaghetti uitlaat, airbox enz.. goed voor 115 pk @ 785kg.

hier een fototje..

maar goed dan wil je wel eens wat anders.. iets groters de ax valt nog steeds te spotten in de omgeving heerenveen want dit is nu het boodschapenauto-tje van me moeder geworden

al een tijdje was ik opzoek naar een vento maar goed geen orginele standaard vento natuurlijk.. want die rijden er al genoeg rond..

tijdje terug stond er hier een te koop.. en ik geloof dat de auto hier verder wel bekend is aangezien ik nog een paar oude foto;s van de vento tegen kwam. mochten er nog mensen fotos op hun pc hebben staan van deze vento dan zou ik deze graag in dit topic zien of per mail ofzo ..

het is een vento 1.8gl geworden met wat extra's

vr6 stoelen
xenon
gecleande achterklep
80-60 verlaagd
elektrische ramen
centrale deurvergrendeling

najah de foto's zeggen genoeg denk ik

verder plannen genoeg, maar eerst maar weer eens sparen..

schroefsetje, andere velgen, audio uit de ax weer netjes weg werken..
Reply With Quote