View Single Post
Old 24-10-2006, 11:33
variejantje's Avatar
variejantje variejantje is offline
VW Fanatic

Tja ik zit op beide forums, al post ik hier bewust niet veel, mede om wellis nietes topics te voorkomen.

Een ieder is vrij om te bepalen waar zijn of haar interesses liggen, je kan een meeting niet door de strot duwen, we kunnen alleen ons best doen om er een leuke meeting van te maken, de aandacht moet je naar mijn mening ook verdienen, op het vw forum hebben we dat kennelijk al, gezien het succes van zondag, alles op zijn tijd, het komt misschien nog wel, of miisschien ook niet, ik lig er niet wakker van.

En de positieve opmerking van Joosie is misschien wel het begin van een betere opkomst van dit forum op een eventuele volgende meeting, wie weet.

Ik proef hier en daar wel eens wat opmerkingen die nergens op slaan van het ene naar het andere forum, maar dat is wederzijds, en zal er wel bij horen, ik ga me daar niet aan lopen storen, en als een opmerking over bijvoorbeel d een plastic fantastic auto gemaakt wordt en dat is grappig bedoeld, moet dat toch kunnen, de eigenaar voelt zich wellicht wat lullig of wordt boos, maar kan zich dan ook afvragen of hij op het juiste forum zit, Soort zoekt soort toch?
En

Richard, we hebben een topic op dit forum gehad, meet de aankomdiging,dit ter info.
Reply With Quote