Quote:
Originally Posted by Split52
Kut joh, wat is de precieze reden van de afkeur? Volgens mij zijn er idd nog vele die evt. voor niet al te veel willen en kunnen helpen.. Zou idd jammer zijn als je moet kappen met deze toch wel mooie golf (zowieso voor het oog dan)
|
reden voor afkeur: (uit mijn hoofd)
- handrem doet rechtsachter niks
- remverschil links en rechts
- kentekenverlichting (geen probleem)
- claxon (ben ik al 3 dagen mee bezig geweest en kan het niet klaar krijgen, alles doorgemeten etc)
- veren voor liggen los volgens de keurmeester (volgens mij niet)
- remleiding moet nieuw van voor naar achter
- uitlaatgas emissie is verre van correct
- rechts achter nieuw wiellager
- bevestigen velgen (man was niet zo blij met de omgeboorde velgen, hij heeft de auto zelfs meteen afgemeld dus per direct niet meer gekeurd en verzekerd, de eik*l!)
het zijn in principe geen onoverkomelijke dingen, maar doordat ik gewoon weinig vrije tijd heb, ik elke dag de auto moet gebruiken (en dus per direct niet meer KAN gebruiken), heb ik maar het suzuki'tje van mn zus overgenomen. Ik was al van plan om over een aantal maanden een andere vw aan te schaffen, maar dat geld is momenteel nog niet bij elkaar gespaard dus. Heb dus uit nood de suzuki voor een paar centen maar gekocht. baal als een stekker van de situatie! heel erg jammer van mn strakke golf! hulp blijf welkom maar ik zie het gewoon even niet zitten momenteel...