View Single Post
Old 28-10-2006, 20:39
Ebut's Avatar
Ebut Ebut is offline
Volksforum Crew

Send a message via MSN to Ebut

Hoppa!! Heeft even wat tijd gekost, maar de eerste veerpoot hangt er onder. Hij moet nog vast, maar hij hangt.
Staat nog op de krik, dus nog geen verlaagde foto's.

Wat een werk man! Niet veel wat normaal los wil. Hijsen en sjorren, maar de eerste is omgezet. Nou ja, niet letterlijk omgezet, want de oude smijt ik weg. De Santana gaat nooit weer rijden, dus ik neem de moeite ook niet om ze daar weer in te zetten. Ook is van de Santana de stuurderij geknapt en afgeflext hier en daar [zei daar iemand stuurslot?? ].

's Ochtends tien uur begonnen en middags drie uur klaar, en dan moet hij nog vast, maar "mijn personeel" had nog wat andere klusjes. Zaterdag beundag :lol:
[uiteraard wel even koffie-pauze en schaft]

En ga je "even" Passat verlagen, heb je meteen een PVW fotograaf rondlopen 8)

Foto-zeit!

Nadat we eerst de poot uit de 83'er gekregen hadden was het tijd om hetzelfde te doen bij de 86'er [de verlaagde]:

Omdat we de stuurkogel niet los kregen van de veerpoot besloten we om de stuurstang af te flexen zodat we tenminste de poot vrij kregen.

Toen dat gelukt was toch nog even geprobeerd of we de stuurkogel er echt niet af kregen. Die poot ziet er namelijk beter en degelijker uit [en is 3 jaar jonger] dan de oude van de 83'er, dus die heb ik er liever onder. Maar het is gelukt dankzij wat beuk en flex werk van Benji!

Toen de "nieuwe" poot weer in de 32B gehangen, waar hij nu nog wacht om even vastgedraaid te worden.

En er blijft natuurlijk altijd nog een bende over. Meeste was toen al opgeruimd. Hier is de oude poot te zien en een van de nieuwe voorlopige velgen.

En gehele voorkant opgekrikt. Na het forceren van het stuurslot was dit de enige mogelijkheid, even met de hand sturen

Volgende week weer naar school, dus weer tijd zat om aan de slag.

Groot woord van dank aan Benji, Arnaud, Gerben, Lennart en Berend voor de hulp!