View Single Post
Old 04-11-2006, 20:07
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC

Send a message via MSN to sanderz

Quote:
Originally Posted by stufenheckfahrer
Iemand die zegt dat je van 1302/1303 modellen moet afblijven, én kieft en klok een betrouwbaar bedrijf noemt; die snapt het echt niet!

De 02/03 modellen zijn gewoon de beste en het vérst doorontwikkelde modellen, ze hebben de grootste laadruimte in de kofferbak, en het beste weggedrag. De keuze tussen kevers in het algemeen, en 02/03 modellen in het bijzonder is puur persoonlijk. Ikzelf vond een 1302 het best, een vlakke voorruit, met het uitgerijpte onderstel. Even een voorbeeld: wij gaan op vakantie met de kever én een caravan. Deze vakantie komt er een telefoontje dat er een sterfgeval in de familie is, de crematie zaterdag a.s.
Dan rij je dus vanaf Spa (ja dé Spa) even naar huis voor de crematie, om 's avonds gewoon weer aan het bier te zitten tijdens de meeting! Da's dan het voordeel van een kever met een goed weggedrag! Het rijd redelijk modern!
Zoals je al aangeeft zoek je iets ouders/authentiekers, maar laat een les zijn dat je jezelf niet door de eerste, de beste schreeuwer laat leiden!

Veel plezier met je zoektocht, en als je wat vind horen we het zeker.

Greetz Ron

ik denk dat hij eerder bekende bedrijven bedoelde ipv betrouwbare bedrijven en zijn mening over 1302/03 had hij misschien ook wat anders moeten omschrijven, het gaat erom dat er gevraagt wordt om ee mening over kevers. de een heeft liever een 1302(jij bv) en ik heb het liefst een pre 67. oftewel jij stelt andere eisen aan kever dan ik