
07-11-2006, 23:45
|
 |
No personal life
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
|
|
wat je sowieso hebt door het aanpassen van je as, is dat je compressie verleis hebt.
de inlaat kleppen gaan verder en staan langer open . dit veroorzaakt dus lek verliezen
ben er zelf ook mee bezig tenminste met de ideeen.
misschien heb je hier wat aan.
draai de motor zo dat de uitlaat kleppen dicht gaan en daarna de inlaat open gaan.
( dit is dan de draairichting van de motor).
set nu de assen los van elkaar. draai de motor zo dat de uitlaat kleppen net gesloten zijn en dat de nokken net van de stoter af wil draaien.
pak nu de inlaat as en draai deze tegen die draairichting in zo dat de kleppen net iets open staan.
dit punt moet je hem vast zetten, tenminste dat lijkt mij.
en heb me ook wel is laten vertellen door iemand die dat vaker gedaan had de spiebaan had verzet in dus het tandwiel, dus dat hij iets verzet moet worden voor die halve tand dat kan goed kloppen.
|