19-04-2004, 14:03
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
|
|
|
|
Waarom bellen of pm sturen als we in een thread al afspraak hadden staan.
Quote:
Originally Posted by Tommy
stel:
Ik wou velgen hebben van iemand uit Nieuwkuijk.... Maar dat is me wel erg ver rijden... dus ik twijfel... Maar vind ze wel erg mooi. Nu is er komende zondag een meeting, en de verkoper gaat er ook heen, en neemt de velgen wel mee...
Mij denkt... oke, leuke combinatie.. leuke meeting, en kan ik mooi de velgen bekijken en eventueel kopen.... Waarbij mij denkt... wil ze niet mislopen, want dan kom ik voor niks, waarop ik een PB of mail stuur naar de verkoper waarin ik vraag:
- hoe laat ben je op de meeting, hoe laat denk je weer weg te gaan.
- waar kan ik je aan herkennen.
- wat is je telefoonnummer, kan ik je bellen als ik er ben, en je niet kan vinden.
Waarop de verkoper waarschijnlijk zegt... weet niet tot hoe laat ik er ben, maar als jij zegt dat je er pas om 3 uur kunt zijn, dan zorg ik wel dat ik er dan ook nog ben... Want de uitreiking begint dan ook pas ten slotte, en pik ik die ook mee.... hoewel ik toch geen kans denk te maken... En misschien is het ook handig dat je mij ook jou nummer geeft... als er dan wat is... dan kan ik ook altijd even bellen.
Maar oke... das mijn idee... en weet wel dat ik soms hele afwijkende ideeën heb... Maar vond deze wel meevallen eerlijk gezegd.
kortom: velgen nog te koop...
150 euro
|
Ja...je wilt velgen verkopen ik heb duidelijk gezegd dat ik zou komen en dat ik van ver moest komen. Ik heb in meerder threads gevraagd hoelaat iedereen er was en tot hoelaat. je hebt zelf nog gereageerd tot uiterlijk half 4...ik was er om half 3.
Ik nam de moeite om even (4,5 uur) in de auto te zitten (GTI zuipt $super98$) en jij kon niet eventjes wachten tot ik er was. Ik bedoel als ik zeg dat ik kom dan zorg ik ook dat ik er ben. Voor jou misschien een gok om daar wat langer te blijven...voor mij was het een veel grotere gok om daarheen te rijden.
Naja het is jammerlijk niet gelukt om elkaar daar te treffen.
Kunt wel zeggen dat ik je nummer had moeten hebben maar ik was...(erg vreemd ja) in de waan dat er tegenwoordig nog zoiets was als afspraak is afspraak en niet had gedacht jou nummer nodig te hebben.
Het heeft mij meer gekost dan jou dus hou alsjeblieft je commentaar dan ook voor je.
voor hetzelfde geld was ik een half uurtje eerder vertrokken en jij een half uurtje langer gebleven en was jij van je velgjes af en had ik ze nu in mij bezit en had ik je niet horen klagen.
Dus einde flame volgende keer beter!
En ik heb al gezegd volgende keer doe ik het anders want mensen uit noorden zijn me veels te ongeduldig 
|