Quote:
Originally Posted by OakgreenVR6
De eisen van 2000 kan ik je wel doormailen en je vertellen hoe het gegaan is destijds, maar dan zul je toch nog zelf contact met de RDW op moeten nemen om te vragen of er wat in die eisen veranderd is.
Aan Edward kun je trouwens wel vragen hoe het is om een keuring voor een 16V -> G60 ombouw te ondergaan, hij is een maand geleden in Lelystad geweest.
Je wist al dat het aantal cilinders niet meer van belang is voor de APK?
|
Het gaat mij nog zo zeer niet om de eisen die ze3 stellen, maar meer om de kosten.
Moet ik nog de baan op daar als ik kom te keuren , of is het gewoon een techn. onderdeel.
Ik hoorde al hier en daar kosten van 1500 euro, natuurlijk ga ik dat in nog geen 1500 jaar betalen daar.
Vind het allemaal erg absurd als dat de prijzen zijn.
Er zijn namelijk al een aantal x daar mk2 gekeurd tot vr6.
Dus ga ervan uit dat daar al een type goedkeuring voor is.
Dus dat ze mijn auto enkelt nakijken qua veiligheid en dergelijken , zeg maar "normale" kentekenkeuring zoals je eena uto invoerd.
DAt het niet meer nodig is voor de apk wist ik al, enkelt ome agent vind het nog steeds niet in de haak en de verzekering gaat dat ook niet leuk vinden natuurlijk.
Ik zal toch het rdw zelf even raadplegen over dit onderwerp, zal ze even een mailtje sturen met mijn vragen.
Wat heb jij allemaal van de vr6 gebruikt pieter?
Ik bedoel, achterophanging, voor subframe , remmen, uitlaat?
Ik hoop dat je mij wat info hierover kan geven.
Wat voor ype mk2 heb jij als basis gebruikt?
Ik zelf zat er aan te denken om een golf g60 als basis te nemen.
Want dan zit je nog ruim binnen de norm van 30% vermogens toename. Dus misschien dat je dan niet het rdw circuit meer op hoeft.
Dit zal ik ook even bij het rdw voor leggen.