View Single Post
Old 19-04-2004, 14:49
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default toffe gozer die tommy ;)

Quote:
Originally Posted by Tommy
zoals ik in andere topics al zei.... heb veel mensen die er wel waren niet eens getroffen.... was een beehoorlijk opgave geweest mij te vinden.

En ik heb inmiddels de gewoonte om reacties in topic niet bijzonder serieus te nemen.. ik heb wel gezegd dat ik msn en mail heb... Hoe vaak wordt er niet geroepen: die wil ik wel hebben, of die koop ik wel... en dan is het uiteindelijk een teleurstelling als de koper had moeten begrijpen, ik vind het wel leuk, en zou het graag hebben, maar zo serieus was het niet bedoeld....

Zal eerlijk zijn dat ik jou als bieder niet 100% serieus nam.... :o maja... beetje wantrouwend type ben ik...

vb. heb men RC-hobby op internet staan..... inmiddels zown 7 reacties gehad.... allemaal heel uitgebreid beantwoord, en allemaal extra foto's e.d. bijgevoegd... en heb van geen van allen ook maar iets terug gehad....

Mijn les: zal voortaan zelf wel vragen om tel. nummer en naar wat de bedoeling is, en een beetje een soort van iets afspreken....

Vind het ook erg lullig... Je hebt er inderdaad een eind voor niks voor gereden, en ik was teleur gesteld dat ik ze niet heb kunnen verkopen.... Heb ze de hele tijd dat ik er was voor de auto laten liggen, en steeds op gelet of er een belangstellende, die jij dan mogelijk was geweest bij stond... maar dat leverde ook niks op....

Maar oke, case closed....

We komen er onderling wel uit... Je hoort van me.

Ik weet hoe je jetta eruit ziet dus als ik die gezien had had ik je klem gezet net zolang totdat je me je vlgen overhandigde

ik hoor het wel.