
11-11-2006, 18:58
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
|
|
Effe antwoord op een paar vraagskes.
De gordels bestaan voorin uit een losse heupgordel (met rolmechanisme) en een gordel die vanaf de deur naar de tunnel gaat.
Beide rolmecanismes zijn aan de stoel vastgemaakt. Aan de deurzijde zit de rol van de heupgordel, en aan de tunnelzijde van de stoel zit de rol van de schoudergordel waarvandaan de band naar de deur loopt. Aan de deur zit dan het "stopcontactje" waar jet het clipje van de schoudergordel in steekt. Het slotje van de heupgordel zit aan de katrol van de schoudergordel vast (aan de tunnelzijde van de stoel dus)
Je hebt overigens aan het slotje van de schoudergordel aan de deur nog een tweetal kabeltjes zitten die, wanneer aangesloten, als startonderbreker fungeren. Die trek je via de binnenkant van de deur door naar de zekeringenkast.
Er gaat nog een extra kabeltje vanuit dit kabelboompje naar je dashboard naar een controlelampje.
Aan de bijrijderszijde zitten geen kabels.
Je moet wel effe een stukje uit je raamrubber wegsnijden om het slotje van de schoudergordel doorheen te steken. Om dit naderhand af te dekken zijn speciale kapjes te krijgen (die krijg je d'r bij) die je hier overheen zet.
Je kunt het beste effe de hele rubber los halen denk ik.
Het spul is eigenlijk wel redelijk plug en play, en ik zal je de kabeltjes wel effe labelen zodat je weet wat waarnaartoe moet.
Mocht je nog vragen hebben, laat je het maar effe weten. Ik heb de users-manual ook gelijk meegegapt voor in de boekjesverzameling (wordt dus ook nicht verkauft) en hier staat alles denk ik ook wel in beschreven.
|