Quote:
Originally Posted by MHmotorsport
Wat een magnifieke turbokit... Is er nog vordering in dit project ?
Zeker op k-jet laten werken he...
Die microfueler is volgens mij net bedoeld om de standaard k-jet de nodige verrijking te geven. Je mag niet vergeten dat ze in de VSA ke-jet gebruikten met lambda controle ipv warmdraairegelaar. Volgens mij zetten ze die microfueler ipv het originele controle-orgaan dat normaal naar lambda, toeren, vollast enz kijkt en maken ze het geheel wat rijker en vooral boost-gevoelig op die manier...
Voor ons arme zielen die niet die kit hebben met microfueler, moeten we idd best gaan kijken naar saab, volvo of porsche k-jet turbo systemen met een warmdaairegelaar die drukgevoelig is...
|
bedankt voor de lovende woorden,
wat de vorderingen betreft, ik ben nog steeds bezig met info verzamelen en ik ga binnenkort de turbo opsturen voor revisie en de microfueler testen of de druk sensor nog wel werkt (die gaan heel vaak kapot)
verders ben ik pas van plan om een Cabriolet te kopen mid volgend jaar en dan gaat het project pas echt van start.
microfuelers zijn los te koop in USA , ik zie ze voorbij komen voor $200
maar dan reken er nog maar $60 verzendkosten bij en natuurlijk invoerrechten en BTW.
dus is het voordeliger/beter een volvo of saab setje te kopen.
Ik ben trouwens van plan om een PG onderblok te gaan gebruiken en de kop/ k-jet enz van een JH blok te nemen.
verders zit er nu een downpipe bij van 2,5 inch (5,zoveel CM)
en ik wil graag een 3 inch ( bijna 8 cm) uitlaatsysteem gaan maken.
maar dat komt tegen die tijd wel.
eerst nog wat dingen op een rij hebben.
1991 Golf Cabriolet Sportline.
--------------