15-11-2006, 10:05
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Volkswagen Golf GTI 16V uit '89 -Oldskoolstyle-
Hierbij bied ik mijn zéér goed onderhouden VW Golf2 te koop aan.
Het betreft een 1800cc 16 klepper uit 1989.
De km-stand bedraagd: 236.000km
Het motorblok is begin 2004 gereviseerd waarbij er 45er Webercarburateurs, spaghettispruitstuk en oliekoeler zijn gemonteerd.Alle rekeningen, bonnen en foto's aanwezig.
De wagen is 100% roestvrij en 99% deukjesvrij. De metalliczwart antraciet lak(LP9V) verkeert in perfecte staat.
Deze retro-Golf staat op zeldzame 15'' 4x100 stalen velgen die origineel onder een Passat en Corrado gemonteerd zitten.
Het onderstel is een Weitec schroefset van minder dan 2 jaar oud.
Binnenin vinden we een origineel en compleet Manhattan-interieur, waarvan de bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar is.
Het exterieur van de wagen wordt gekenmerkt door chromen biezen en strips in bumpers en alle raamrubbers. Tevens zijn de ruitenwissers voor en achter verchroomd. Heldere koplampen en achterlichten, retro-grill met chroomrand, oude type deuren(met stijltje), géén rechter buitenspiegel, izgst verkerend origineel schuifdak, getinte ramen, spatlappen, trekhaak, etc, etc,..
Het is een auto waarmee je op een VW/Audi-meeting goed mee voor de dag komt, maar ook als dagelijks vervoermiddel is ie uitermate geschikt.
Ik vraag er 2250 euro voor. Gezien alles wat ik er de afgelopen jaren als vervent liefhebber aan verspijkerd heb, is dat echt een koopje!! Hobby, hé!
Iedereen kan mij het best bereiken op tel.nr: 06 - 523 92 119
Vriendelijke groeten,
Marcel.
[IMG][IMG]100_1553.jpg[/IMG][/IMG]
|