Ochja.. zit me toch te vervelen: opmerking over het foto boek..
vooral onder last-comments gaat er nogal eens wat mis bij mij: als ik klik op een plaatje, en wat commentaar geef, dan wil t voorkomen dat als ik daarna op een andere foto klik, ik niet 'die kever' maar bijv een busje te zien krijg...
Of,. dat je ineens de last comments aan het bekijken bent van het foto-album van de plaatser, en niet in de last comments van het hele forum-foto-boek...
Maar goed: echt lastig is het niet,. maar ik doe t gewoon telkens weer fout.. refresh en alles is opgelost,, maar toch ook niet helemaal: als t straks drukker word, gaat t zeker fout: met dat je op de foto klikt, helemaal links bovenin, ga je automagisch naar de foto met het laatste comment. Of dat daadwerkelijk de foto is op je scherm is maar de vraag: het kan best zijn dat terwijl je die overzichtspagina uitchecked, er iemand anders een commentje geeft, en dus DIE foto de foto is met de laatste comment..
Omdat ik toch nog wat tijd over heb, vul ik dit geheel even aan met een fijn voorbeeldje..
Ok:
ik klik bij wijze van spreken, als voorbeeld op 'last comments'
ik kom op de 'last comments'-overzicht-pagina. Ik zie de volgende foto's:
Foto 1: Keverke van bientje
Foto 2: Polo'tje Rieger
Foto 3: Ferrari modena
Foto 4: foto van Volksaddiction
Foto 5: Gert in onderbroek
Foto 6: Busje van Alain
etc etc.
Ik kijk ff rond, en dan eindelijk durf ik te klikken op gert in onderbroek. Ik heb namelijk een ingeving gekregen voor een goeie comment: 'Onderbroek op Hol'
maar ondertussen heeft Alain al een reactie van Keverpech op z'n Bussie post. Bussie pic komt dus als 'eerste' te staan, en Gertje schuift naar plaatje 6. Op het moment dat dus KLIK doe, krijg ik een hele mooie foto van Volksaddiction.. Ook fijn, maar waar is Gertje nou???
Moek weer terug, zoeken en klikken, en ben ik m'n zeer gevatte commentaar al weer vergeten...
Op zich dus wel een puik systeem, want zo blijft t volksforum-fotoalbum redelijk gevrijwaard van mijn oh zo slecht humor.. maar toch: wellicht zijn er meer met mij, die wel goei commentaar in hun hoofdje hebben.. maar dat dat er dan weer niet uit komt..
Longest Post Ever, with least possible content?