View Single Post
Old 18-11-2006, 17:44
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life

Send a message via MSN to vwmk2driver

zo vandaag 18-11-2006 een scherm pas gemaakt ben alleen nog op zoek naar een nieuw binnescherm om dat de gene die ik nu heb imitatie is en niet past.

dus het scherm staat even op een laag pitje.

ben daarom vandaag maar verder gegaan met een plek op de binnen dorpel.
het punt was dat daar steunen zaten waar voorheen een rolkoooi op gezeten heeft.
na het verwijderen van deze verwachte ik wel een bult ellende en roest maar dit viel gelukkig alles nog mee.

was eerst van plan de oude lassen weg te slijpen en dan wat kloppen hier en daar.
ik was al begonnen met het afbramen maar ik zat er op bepaalde plekken al door heen opdat ik te ver ging. ook was er een stuk uitgescheurd bij het verwijderen van de steun.

nu dus maar bepaald het hele deel er uit te zagen en een nieuwe deeltje er in te maken.
ik mag wel zeggen dat dit me aller eerste laswerkje is aan mijn golf 1 en ook nog is voor het eerst met mijn lasapparaat plaatwerk gelast.

hier onder wat foto's

knap he dat dat scherm zo blijft hangen zonder dat hij gelast,gelijmt of geplakt is

daar onder op past die nog niet dit heb ik express gedaan om te zorgen dat hij uit eindelijk goed past.

heb de achterkant eerst nog gespoten zodat een groot deel al bedekt is met verf.
moet even bedenken hoe ik nu verf aan ga brengen aan de binnen zijde van de dorpel waar ik dus gelast heb.
Reply With Quote