View Single Post
  #32  
Old 18-11-2006, 19:50
MHmotorsport MHmotorsport is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 18
Default

Quote:
Heb het schroefje aan de achterkant eruit gehaald en hij begon idd iets brandstof te lekken...

Dan heb je dus 9/10 de oorzaak gevonden...

Quote:
Kan ik elke drukaccumulator van een K-jetronic motor gebruiken?

Wel die eerste (tot maart '80) hebben een wat kleinere capaciteit, maar het geeft niet denk ik om de latere, grotere (je zal wrs wel een van een 1800 8v vinden) te gebruiken, ze gaan ook doen wat ze moeten doen en normaalgezien zelfs beter (langer druk erop houden)...
810 133 411 is het oude type
431 133 411 C is het nieuwere type



Veel succes met de zoektocht (maar ergens een cabrio met k-jet vinden die wordt afgebroken zal wel lukken zeker)
Reply With Quote