
20-04-2004, 21:01
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
|
|
Jup...
in m'n eentje..
De auto gaat met ongeveer 20 % in gewicht omhoog op het moment dat ik instap.. dus ik kan nog wel voor wat beweging zorgen....
De uitlaat lengte is natuurlijk erg belangrijk.. Ik wil ook geen kever knetter bereiken, alleen een roffel ;-)
M'n idee is om 2 standaard GL (1.0) uitlaatjes (heeel dun) naast elkaar onder de auto te hangen. Achteraan dan 1 demper links, en 1 demper rechts. Tussendempers heeft ie niet (en daar is geen ruimte voor)...
Doordat je 2 pijpen gebruikt, kom je qua diameter in iedergeval een stukje beter uit dan 1 enkele 'standaard' 1300 uitlaat. Doordat je bijna niet dempt (nuja: kleine schotten/reflexie demper), zul je ansich bij stationaire loop duidelijk 'links links - rechts rechts - links links - rechts rechts' moeten kunnen horen.. en doordat de hoeveelheid gas per uitlaat 'ietsje meer dan de helft' is van een 1.0, zal de demping nog wel snor zitten; gassnelheid is lager..
alleen het spruitstuk.. mmm fijn laswerk
__________________
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|