View Single Post
Old 24-11-2006, 12:17
Sander's Avatar
Sander Sander is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by borisgti
Tjah ik ben dan de gene die eigenaar is van de rallye met het beruchte jetta front.
Maar omdat spellen niet mijn sterkste kant is wordt ik kennelijk meteen uitgekafferd voor een mp prutser.

Ook al is de opmerking van Stijn misschien niet helemaal netjes, ik weet dat hij spreekt uit ervaring. Al is het alleen maar omdat ie me heeft gehulpen aan de speurtocht naar mijn Rallye. Een belangrijke reden dat veel Rallye's in beroerde staat zijn, is dat er teveel prutsers met te weinig budget aan hebben lopen rommelen. Vervolgens worden ze dan weer op MP gezet met een advertentie vol spelfouten en onwaarheden.

Als jij wel tot de groep mensen behoord die met liefde en kennis een Rallye opnieuw wil opbouwen, ben je denk ik op dit forum in goede handen en is Stijn vast niet te beroerd om z'n kennis te delen.

Mijn tip: Wat je nieuw kunt kopen bij de dealer zou ik doen, zeker als je flinke korting krijgt. Op Marktplaats en E-Bay zijn de aangeboden artikelen wat mij betreft vaak te duur voor de kwaliteit die ze bieden.

Succes!