Ja zekerssssssssss ja zekersss
Heb het de laatse tijdje bietje druk gehad op school dus het lag ff stil, tot dit weekend.
Veel gelassen en veel geslepen en wederom weer lekker van mening veranderd. Als eerste weer wat gaten dichtgelast (dorpels, stijlen, dashboard). (nu nog maar een paar meter lassen te gaan

)
O.a. deze ;

Daarnaast is toch het besluit gekomen om het 911-look dashboard, wat ik twee jaar geleden (of al drie?) voor best wat geld ergens diep in Duitsland ben gaan halen (wel lekker met continu 170 op de teller

), toch NIET te gaan gebruiken.
Ik ga nu mijn originele dashboard gebruiken. Natuurlijk niet zo lelijk als origineel, dus eerst al die toeters en bellen eraf.

Helaas betekend dit ook dat ik nu al mijn nieuwe tellers moet gaan aanschaffen
Het dashboard wordt trouwens (natuurlijk) helemaal anders dan hoe hij er nu uitziet.
Verder is de luchthapper in de motorklep weer wat gevorderd, is er wat klein spul in bestelling en blijkt bij passing van de kofferklep toch hier en daar wat
SCHEEF te zijn

. Ach ja we pakken de slijptol bij de hand, slingeren het lasapparaat weer eens aan en gaan weer vrolijk

aan de slag.
Wiebrand
p.s. in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst