28-11-2006, 13:50
|
 |
Forum regular
|
|
|
|
Project Golf Cabrio '85
De foto's uploaden is gelukt zag ik (dank voor de uitleg). Deze foto's zijn nog van de verkoper maar zal zeer binnenkort foto's plaatsen van zijn of haar nieuwe huisje. De plannen zijn als volgt;
- Eerst rijdend maken middels een splinternieuwe accu, nieuwe bougies (misschien kabels) en afstellen van het 1.3 carb. blokje.
- Het tweede wat staat te gebeuren is op zoek naar een net interieurtje (alles van een type/kleur is toch wel zo fijn). Wanneer mogelijk kunstleer (echt leer is wel mooier maar budgetair niet echt haalbaar op dit moment.)
- Als derde wil ik de enkele roestplekjes te lijf gaan. Wat puntjes rondom (vooral aan de onderkant van de achterklep en bij de sierstrips.
- Als vierde alle defecte knopjes, schakelaars, lampjes, hendeltjes en quartet delen vervangen ( het liefst tweedehands) die defect zijn.
- Als vijfde ben ik nu al aan het sparen om hem over te laten spuiten (kleur nog onbekend maar waarschijnlijk org. zwart) De Golf is nu heel erg donker groen maar staat als zwart op kenteken.
- Als zesde zullen er mooie velgen onder komen (model/type nog onbekend)
- En de ultieme droom zou zijn er een ander blok in te plaatsen. Maar kosten technisch zit dat er even niet in.
En verder zijn alle tips en suggesties uiteraard welkom.
|