Quote:
Originally Posted by Marcski
Tsja, kwestie van prioriteiten stellen.. Als je het geld hebt en kan missen, waarom zou je het niet in je auto steken..
Ben ik het niet mee eens, je hebt nou eenmaal show-auto's en hobby-auto's..
Ben je jaloers dan ofzo, dat je door hun geen prijs kan winnen?
Wacht tot je een baan hebt, en zet ook zo'n auto op..
Geduld is een schone zaak..
De MIVW auto's gaan ook niet over 1 nacht ijs, daar zit ook jaren werk in..
Persoonlijk vind ik het allemaal maar gezeik! 
|
Er zijn nog zoveel auto's voor mij die een prijs kunnen winnen..... En jaloers... naja, zou niet van auto willen ruilen, maar zou wel hetzelfde bedrag in de mijne willen investeren, dus in zekere zin jaloers misschien.... wat jij wil
Maar jij vind dus dat die gene die er het meest aan geld/waarde in investeert ook het meeste recht heeft op een prijzen? Ikke niet dus!
Maar wat ik eerder al zei, ik heb persoonlijk geen belang bij een beker, en hecht er ook niet veel waarde aan... Maar het valt me gewoon op dat concuren met deze professionele club niet te doen is, tenzij je er inderdaad veel geld kunt missen.... that's all...
Maar ik heb persoonlijk weinig lol aan een prijsuitreiking op deze manier... Vond de klasse indeling niet goed gewoon, en ga er de volgende keer ook niet op wachten.
Maar zal mijn (in jou ogen

) gezeik staken....
Mijn meeting was er niet minder om!
prachtig weer, gezellig en leuke auto's!
tip van mijn kant:
volgende keer 2 prijzen hanteren, een voor mensen die met auto erop willen, en 1 voor losse bezoekers. De meest standaard en onverzorgde golfjes werden ook op het terein gezet... Wat ik persoonlijk ook zou doen... scheelt weer lopen, parkeren in de middle...
en als ze de prijs hadden verlaagd was het 2x zo druk geweest! maar die rekensom was ook al eens voorgelegd...