21-12-2006, 13:32
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Ik zou zoie zo voor een Sachs gaan, die zijn prijs kwaliteit gewoon het beste. Dan kan je kiezen tussen 1 van siterplaat en een organische/geveerde. Bij de eerste kan je weer kiezen tussen 2 verschillende, 1tje puur voor racen en 1tje ook voor racen maar wat vergefelijker voor op de openbare weg. Die laatste kan je het beste nemen als je idioot veel pk's hebt of wil gaan krijgen. Maar je drukgroep en lager slijten dan wel sneller en als er een file aankomt kan je beter de vluchtstrook nemen anders beland je in de hel. DUs dan blijft de geveerde of organische over. Dat is net zo'n koppeling als die je nu hebt alleen dan sterker dus ze gaan minder snel kapot, helemaal als je wat meer pk's erbij neemt. Ze zijn wel wat duurder dan zo'n sinterplaat koppeling.
Als je zo'n koppeling neemt moet je ook meteen je drukgroep vervangen (ook een duure jongen) en je lager (15 euro dacht ik) omdat het anders niet op elkaar aansluit. ALs je gewoon voor orgineel spul gaat hoef je misschien alleen je lager en koppelingsplaat te vervangen. Maar vaak moet je dan 10.000 km later alsnog je drukgroep vervangen en je bak moet er onder uit dus ik zou gewoon voor een complete koppelingsset van Sachs gaan. En dan de organische. Bij Dutchpowertrading zijn ze het goedkoopste. Alleen wel ff goed opzoeken wat je nodig hebt
|