26-12-2006, 12:40
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by O.Z racing
weet iemand eigenlijk nog wat die velgen toen nieuw kostte?
ik kwam laatst op zolder een oud tuner boek tegen (Rieger boek geloof ik) en daar stonden mijn velgen ook nog in.wel van JE design i.p.v. OZ maar toen vroegen ze voor 1 velg per stuk 890 ouderwetse Duitse Marken (7.5/15 inch)
grofweg omgerekend zijn mijn velgen dus eigenlijk niet minder waard geworden.aangezien sommige setjes hier ook voor 1000 euri of meer van eigenaar verwisselen. is dat bij de BBS RS ook het geval?
|
Ik kocht mijn 16"bbs rs-en (5x130 et 49 8j) vorig jaar nieuw bij een man die stopte met zijn banden/velgenzaak.Hij had deze velgen in 1987 nieuw verkocht aan een klant met een Porsche 944.Echter omdat het voor wiel iets tegen zijn remklauw aan liep en de man er geen spacer tussen wilden hebben heeft hij toen de koop toen geannuleerd.De verkoper veltelde mij dat de set toen ongeveer 4000 gulden kosten  .De velgen zijn terug in de doos gegaan en stonden er anno 2005 nog.
p.s wel leuk te horen dat mijn 2e set wielen welke ik nu aan het opknappen ben (ook oz turbo) dezelfde waarde hebben gehad.
greetz
|