Hoi mensen,
Hier heb ik nog een paar foto's van gisteren, van de rem leiding die ik er onder heb gemonteerd.
Het ging niet zo gemakkelijk, met al die bochten.
En zeker niet van de motor ruimte naar de onderkant van de mk1, daar zitten een paar vervelende bochten in, en daar komt nog bij
de mk1 staat niet zo ver van de grond vandaan.
Dus ik moest dit precies doen want ik had niet veel meer op mijn rol die ik nog over had.
Bij de kleinere leidingen heb ik een beetje kunnen oefenen, maar die lange leidingen is toch een ander verhaal.
Ik ben eerst op de achterbrug begonnen, die 2 voor op de voor wielen had ik al gedaan.
Toen ben ik aan de lange leidingen begonnen, ik heb alles zorgvuldig gemeten, en ben toen alles beetje bij beetje gaan buigen, en weer maar meten, en zo elke keer weer.
Tot ik een leiding goed had, tot aan de tank, toen heb ik de maat van de leiding die op maat was over genomen naar de 2de leiding.
Ik moest heel voorzichtig zijn met de leidingen, zo dat ik de motor ruimte niet beschadig.
Hoe ik ze er alle 2 onder heb gekregen sta ik nog van te kijken, maar ik heb ze er onder.
En het resultaat mag er best zijn.
Hier nog een foto van de onderkant samen met de brandstofleiding, dat ging toch wel een stuk gemakkelijker want deze was al op
maat gebogen van af de fabriek.
Ik heb tevens nog een vraagje ( misschien wel een lomp vraagje )

hoe weet ik nu hoeveel ik verlaagt ben.
Dus van waar moet ik nu op het schroef set meten, hoe veel ik verlaagt ben.
Van af het schroef draad tot aan de eerste ring, zijn die cm je verlaging of is dit toch anders.
Zo dat was het weer, en tot de volgende update.
Groet Patrick.