@ Sabine, ik was er wel hoor !! en volgens mij heb ik je wel zien lopen, als ik de foto zo bekijk..
En over die Show & Shine klasses....
het is niet te bepalen van de buitenkant of er wel of geen geld in een auto zit...
Dat er vaak dezelfde auto's winnen is een feit, en daarom heb ik die auto's ook niet mee laten doen in Hoogeveen bij de Show & Shine.. (en daar hoor ik geen positieve berichten over)
Alleen berichten van: "waarom was hij eerste, en ik niet", "en ze hebben mijn auto niet bekeken van de jury" enz enz.
Ik heb de "mooie" auto's express niet mee laten doen om een ander de kans te geven om een beker te winnen.
en op mijn meeting hebben veel mensen voor het eerst een beker gewonnen!
Daarom heb ik ook zoveel klasses.
Als je heel veel klasses hebt, hebben meer mensen kans op een beker.
Ik wil nog wel veel meer bekers hebben tijdens mijn meeting, maar het feit blijft dat de Nederlanders daar geen gedult voor hebben.
Ze komen 's om 12 uur aanrijden, en gaan om 14.00 uur al weer naar huis.
Als iedereen nu 's tot het eind zou blijven, kan ik misschien nog wel een paar klasses erbij doen, maar dat zit er niet in...
In Duitsland sta ik om 08.00 uur al in een rij van VW's, en wachten de meesten netjes op de prijsuitreiking...
En jullie houden toch zelf ook wel 's meetings? of is dat alleen van het VW-Forum ????
Als jullie nou weer van die meetings organiseren, waarom hebben jullie daar dan niet 20 bekers ofzo? Golf 1, 2, 3, 4, Polo, Passat etc. ??
Wij komen toch niet gauw naar deze meetings toe, dus hebben anderen tijdens deze meetings kans op een beker...
(Ik spreek er niemand persoonlijk op aan, en heb ook echt geen hekel aan iemand hier)
voordat iemand zich aangesproken voelt....
Het is een normale discussie, die we over 3 jaar nog hebben/krijgen.
Maar ik dacht dat ik een aardig idee had over de bekers tijdens zo'n Forum meeting toch ???
Ik zie de reacties wel verschijnen.
Groeten!
nogmaals, ik maak geen onderscheid tussen mooi en lelijk, en een golf die er niet uitziet of die er wel uitziet.
We hebben tenslotte allemaal dezelfde hobby, en dat moet gezellig blijven!!!
laterssssssss.