View Single Post
Old 27-04-2004, 21:20
Marcel Klok PN-XH-30 Marcel Klok PN-XH-30 is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to Marcel Klok PN-XH-30

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Maar misschien dat Marcel Klok daar iets over kan zeggen, wat zijn eigenlijk de cirteria waarmee de jury van de show and shine te werk gaan.
Als ik naar mijn persoonlijke favoriet kijk van die dag, de witte golf1 met 20vt.
Dan vind ik het vreemd dat deze geen prijs heeft gewonnen.
Zaten maar heel weinig foutjes in de auto.
Maar het was wel basic.

De golfjes 3 zijn stuk voor stuk heel mooi, maar spreken mijn persoonlijk niet zo aan. Maar ik vind het vakwerk hoe de autoŽs gebouwd zijn, zonder twijfel!
Golf 4 tja....zo uit de showroom van de dealer, net als de golf 5.
Zet er een nieuwe auto neer, leuke velgen, tint de ramen zet er een playstation in en je wint??

Tijdens de meeting in Lelystad hadden ze tijdens de Show & Shine diverse klasses.
Je kon punten krijgen voor je motorruimte, voor je velgen, voor je verlaging, voor je audio, etc. etc.
Als je van alles wat hebt, heb je dus meer kans op een prijs..

En ik snap ook wat VW-Tommy bedoeld, maar ik denk dat het onmogelijk is om zulke klasses te maken. (op budget kijken etc.)
(Die Golf II van die Belg vond ik ook leuk, ik hou ook wel van die stijl trouwens)
Maar als je een meeting organiseerd zoals Willeon en Ik doen, kun je niet met zulke klasses werken.
Daar gaat te veel tijd inzitten denk ik.
Ik ben het ook wel met jullie standpunt eens, maar ik denk dat het onmogelijk is om het zo te doen.
Ik begin er niet aan in iedergeval.

en over de meeting in Hoogeveen: De MIVWers deden niet mee, omdat ik al vanaf het begin bij deze club zit.
vorig jaar heb ik ze nog wel mee laten doen, maar vond het dit jaar niet nodig, want als er een paar zouden winnen, heb je de kans dat ik ze voor zou hebben getrokken.
En de andere auto's die niet mee deden, die heb ik gevraagd of ze wel of niet mee wilden doen.

En dan wil ik het nog ff over de 2 meeting hebben die ik heb georganiseerd.
(in 2002 dus.)
Tijdens die meeting had ik het publiek als jury.
Dit is opzich een eerlijke manier, maar ik was 1,5 uur bezig om alle formulieren te tellen en alle kentekens op de juiste plaats te krijgen...
dus dat werkt ook niet echt.

het komt er dus op neer dat er "bijna" geen oplossing is denk ik...

Dus laten we er maar over ophouden.
het is ook alweer laat zat!

mensen tot de volgende keer en welterusten.
Reply With Quote