View Single Post
Old 28-04-2004, 10:54
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Jammer... mijn advies is het volgende:

LEER LEZEN

Heb nog geen enkel negatief woord over de hoogeveen meeting gelezen op heel Volksforum.... maar kan wat over het hoofd gezien hebben... maar jij wel dan? En over Lelystad is de gerichte kritiek op zich alleen over de prijs....

Kritiek met betrekking tot klassering is een algemene discussie.... en helemaal niet negatief bedoeld...

En ik ga er van uit dat de organisaties iets professioneler omgaan met deze "kritiek", dan dat ze er voor gaan kiezen om de handen er maar vanaf te trekken.... met een beetje marketingtechnisch inzicht is juist goed om te weten wat er bij de 'klanten' omgaat... en aan een deel van de "kritiek" is niet te ontkomen... maar er zijn veel dingen bij waar je als organisatie veel profijt van kunt hebben... zoals bijvoorbeeld de prijs bij Lelystad, mensen willen graag weten waar hun geld in zit... maar ik vond persoonlijk 10 euro nog net wel te doen

het begon gewoon met een opmerking/idee van wat misschien een optie zou kunnen zijn(kwa klasering) waarmee misschien meer mensen aan bod zouden kunnen komen... soort van "hard op" denken.. en wordt het totaal uit zijn verband getrokken...

zeuren en zeiken...? nou, dan ben ik veel gewend, of zijn anderen snel onder de indruk...

Ik heb mijn hard op denken gedaan, en mijn mening gegeven.. En volgens mij is die verre van negatief.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote