08-01-2007, 20:44
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Verkeerde bougie's heb ik al eens gezien bij ons op werk. Geen compressie meer door een gat in een van de zuigers.
Jongen spaarde een paar tientjes uit op zijn bougie's om vervolgens een paar honderd uit te kunnen geven voor een ander blok...
En nog iets, na het uitlezen en wissen van de storingen moet je even een stukje rijden en vervolgens nog eens uitlezen om te kijken welke storingen er opnieuw inzitten. De storingen die nu in het regelapparaat staan opgeslagen zijn alle storingen sinds de vorige keer dat het storinggeheugen gewist is.
|
Is gewist, en heb m toen weer gestart. Toen even laten lopen, en toen kwam er dus dat uit.
Maar die bougies, ik weet dat verkeerde niet goed zijn, ik rij er nu ook zo min mogelijk in, maar ik zit nu krap bij kas. Dus om nou 80 euro uit te geven aan die W5DPO's... Er moet ook al een nieuwe tank in, en de koppakking was ook al een hele berg geld. Dus is er dan echt geen goedkoper alternatief? Intresseert me niet dat ze niet 80000 km mee gaan. Ik koop ze echt nog wel als ik weer (genoeg) geld heb.
|