Hoi mensen,
Het is weer eens tijd voor een update.
Nu de remleidingen gemonteerd zijn, kan ik verder met de remtrommels van achter.
Ik zat nog te wachten op de stelspie die in de trommel moest, deze is in der tussen tijd in gemonteerd.
Ik dacht dat word nog wat om dit voor elkaar te krijgen, maar aangezien er nog niets op druk staat viel dit reuze mee.
Toen de astap in gesmeerd met van dat zwarte vet.
De nieuwe trommel met nieuwe lagers, de trommel in een mooi zwart hitte bestendige lak gespoten.
De afsluit toe behoren, de onderleg ring met dat spietje er in kan ik nog op nieuw gebruiken, en de sluitmoer ook.
De kroonmoer er op, en de split pen er in, en het dopje er op ( dit val best tegen om die er op te krijgen

)
En het ziet er weer stukken beter uit.
Nu ben ik zover om de remleidingen te gaan vullen, maar hoe ga ik dat precies doen.
Hoe krijg ik de lucht uit de leidingen, en moet je daar met zijn tweeën voor zijn.
Wie kan mij dit precies vertellen.
Vervolgens heb ik de motor te voorschijn gehaald, ja mensen het is geen GTI, G60, FSI, of Turbo maar gewoon een 1.1 GG 37 KW motor.
Deze ga ik langzaam maar zeker uit elkaar halen, voor een grote onderhoudt beurt.
Deze wil ik er van te voren in hangen, voor dat de auto geheel gespoten word, of kan ik beter een andere volgorde aan houden.
Suggesties zijn zeer welkom mensen.
O ja mensen nog even de vraag van een poosje geleden, wie kan mij alstublieft vertellen van het verlagings verhaal.
Hoe moet ik nu meten (of van waar), om te weten te komen hoe veel ik verlaagt ben.
Het is het wel bekende schroefset van supersport, nu wil ik de MK1 van achter 80 en voor 85 verlagen hoe kan ik dat te weten komen.
Groetjes Patrick.