View Single Post
  #4  
Old 29-01-2007, 00:13
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Tja. de Eko polo is t voorbeeld,. maar daar zat een compleet team aan ingenieurs achter..

Dat een standaard diesel of een turbo diesel het zonder gasklep doen,. dat wist ik al wel.

maar: standaard diesels of turbo diesels hebben ook geen druk bij stationaire loop.. Vind een diesel dat wel lekker? pokkelen met 900 rpm,. bij 0,4 / 0,5 bar...

Ik dacht zelf eventueel aan een elektrisch geregelde afblaasklep voor de stationaire loop, aangesloten op de nul-last schakelaar van de pomp..

de öko-polo had een kleppen systeem in het inlaat traject: G-lader on-demand: druk dan wel geen druk, naar wens (en geregeld door 1 van de 2 computers onder het dash

Wat ruimte betreft: de steun voor een G-lader kan er met een adapterplaat op, de slotplaat wordt op 'originele wijze' aangepast (tussenblikje van de Polo 2 GT G40 vandaag in ontvangst genomen).. Grootste probleem: slangen!

De diesel pomp zit erorm in de weg.. (daarom duik ik onder de pomp door )

Maar goed: ik wil vooral weten: is het al gedaan, en hoe lostte men destijds de problemen op.. (als die al voorkwamen)
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote