29-01-2007, 18:52
|
 |
VW Addict
|
|
|
|
RDW vraag
Hoi allemaal,
Hier een RDWvraag, het is nog al een vage en er hoort een net zo vraag verhaal bij, hier is de beknopte versie..
H heeft eind 2000 een auto gekocht.
In 2001 heeft hij deze auto een dag uitgeleend aan zijn broertje, die kreeg pech met de auto en heeft de auto ergens in Arnhem geparkeerd.
Vervolgens hebben zowel H als zijn broertje de auto laten, was kennelijk serieus stuk, en weg is weg zullen ze gedacht hebben..
De auto is volgens het verhaal van H. door een sleepdienst in opdracht van de politie weggesleept.
Wat er daarna met de auto is gebeurt is mij onduidelijk, H zegt dat de auto is gesloopt maar bij de RDW vind ik de auto nog terug, dus daar heb ik mijn twijfels bij.
H heeft iig GEEN papieren meer van de auto, helemaal niks waar op staat dat hij de eigenaar van de auto is. Het enige waaraan dat te zien is, is de datum van de laatste tenaamstelling (de dag dat hij hem kocht) en natuurlijk de papieren van de belastingdienst..
Je voelt hem misschien al...Sinds de auto "verdwenen" is in 2001 is er door H geen wegenbelasting meer betaald voor deze auto (ondanks dat die nog steeds op zijn naam staat), hij heeft idd heel simpel gedacht, ik heb die auto niet meer, weg is weg, ik betaal het niet..
Gevolg allemaal financieelgezeik, is zijn pakkie aan, zoekt ie maar lekker zelf uit. Waar ik hem (al doe ik het meer voor m'n schoonzusje dan voor hem) dan nog wel mee wil proberen te helpen, is uit vinden hoe hij die auto van zijn naam af krijgt..
Samengevat:
Geen idee waar de auto is, rijdt nog rond of ligt in de rijn, geen idee.
Geen enkel document waar op staat dat H eigenaar is van deze auto.
RDW kent deze auto nog.
Volgens RDW staat de auto nog op naam van H
En mag H wegbelasting betalen van 2001 t/m nu.
En de gegevens van de auto volgens de RDW site:
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info FORD
Handelsbenaming Info SCORPIO 2.0I GL
Kleur(en) Info Wit
Brandstof Info Benzine
G3 Installatie Info N.v.t.
Aantal cilinders Info 4
Cilinderinhoud Info 1993 cm3
Vermogen Info 85 KW
Aantal zitplaatsen Info 0
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Roetfilter Info N.v.t.
Euroklasse Info N.v.t.
Zuinigheidslabel Info Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig Info 1.239 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig Info 1.750 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
BPM Info Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland Info 10-01-1986
Datum eerste toelating Info 10-01-1986
Datum aanvang tenaamstelling Info 24-11-2000
Vervaldatum APK Info 12-01-2002
Wacht op keuren Info Nee
Wie kan me vertellen hoe ik dat barrel van H zijn naam afkrijg? M'n ouders zouden er erg blij mee zijn!
Alvast erg bedankt!!
|