Quote:
Originally Posted by G-eert-40
jij verteld in je verhaal dat 'H' denkt dat de politie de auto in arnhem heeft afgesleept. als de politie je auto afsleept zul je altijd bericht van hun krijgen, of heeft diegene dat niet gekregen?
aan de hand hiervan kun je misschien actie ondernemen. lijkt me dat de politie niet zomaar je auto veilt of laat vernietigen zonder iemands toestemming.
|
Je zult er van versteld staan wat de politie allemaal voor zooi uitvreet!
Jaren geleden is er een straatracer bij mijn pa achterop gereden. Zijn auto, en die van de twee straatracers, zijn afgesleept.
Mijn pa zou bericht krijgen over wanneer ie de auto kon ophalen, en dat zou waarschijnlijk niet lang duren.
Na een paar dagen wilde ie weten hoe het zat, en na een belletje met de politie werd hem verteld dat de auto vernietigd was.
Een jaar of 10 geleden heeft hij de auto bij een handelaar teruggevonden, met nieuwe papieren. De heren agent hebben dus even snel geld verdiend en de auto aan een handelaar verkocht. Het ging toen om een Jaguar MK2.
Als ik jou was zou ik hem gewoon zeggen aangifte te doen van diefstal van zijn auto. Hij weet niet waar ie is of wie hem heeft, en hij heeft niemand toestemming gegeven die auto mee te nemen. Dan is het zaak van de politie om het op te knappen, en is hij er tenminste van af.