05-05-2004, 14:25
|
No personal life
|
|
|
|
hmm, vreemd. De monteur bij de dealert wist eigenlijk ook niet wat ie ermee moest, adviseerde om voor alle zekerheid toch maar even de oliedruk te laten controleren.
Ik heb namelijk vanochtend vanochtend even uitgeprobeerd wat er nou precies gebeurd; hij loopt eigenlijk erg goed, trekkracht is ook normaal, bij 5500 tpm gaat het zoemertje aan (klinkt ook niet erg goed dat zoemertje) en gaat vrijwel direct ook weer uit (5800 tpm). Het oliecontrolelampje ondertussen laat niks zien, wat volgens de gebruiksaanwijzing niet kan.
Ik heb afgesproken om er vrijdag naartoe te gaan zodat ik in de tussentijd nog wat kan proberen. Oliedruk controleren en vervangen van de sensoren kwam op ongeveer 100 euro, geef ik ook graag uit, maar ik heb er liever iets meer voor terug. Wat is er anders aan een oliedrukmeting bij de dealer en het monteren van een oliedrukmeter in de auto?
Alvast bedankt weer.
Derk
PS. Ook even V-Power getankt in dld Ã* 1.27 euro loopt echt als een zonnetje daarop. Of de prestaties ook echt verbeteren?? Daar zou een stopwatch bij moeten pakken, geen idee.
|