View Single Post
Old 17-02-2007, 08:27
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder

Kleine update:

Van de week ff in ede 4 bandjes opgehaalt voor de velgen,
Bridgestone 165/50/15,

Ziet er echt stoer uit op de velgen, gelijk maar ff gekeken hoe ze eronder staan en natuurlijk een beetje omlaag gedraaid, maar toen ik hem
aan de zijkant op zn mooist had staan lagen de draagarmen 1,5 cm van de grond.. een beetje teveel van het goeie dus. (vooral voor Talitha om dagelijks in te rijden)

Heb hem toch maar weer omhoog gedraaid ziet er alsnog wel goed uit
maar ik denk dat ik toch maar 16" erop wil zodat hij in de wielkasten mooi vol komt.

Verder ben ik met het interieur bezig geweest, heb hier en daar wat bruine plastic delen kunnen krijgen wat nog zwart was, (onderkant dashboard, deurbakken, binnen klinken etc.) dat zit er nu dus in maar aangezien ik geen middenconsole in de auto heb en ook niet wil heb ik de zwarte afdekplaat (voor de kachel) met een stukje bruine bekleding bekleed zodat het dashboard nu helemaal bruin is.

En weer met de us gordels bezig geweest, ik heb het systeem met de heupgordels en omdat ik het oude type handrem heb past de stoel er niet meer in met de rol van de heupgordel, dus daar ben ik nog mee bezig om dat passend te maken.

Verder heb ik de beugels aan de B-stijl van de us gordels gepolijst en de slotjes ook gelijk maar ziet er allemaal ook weer wat netter uit dan toen het geoxideerd was.

Gisteren was het wat te donker om foto's te maken en ben nu aan het werk maar als ik straks thuis ben en het nog een beetje licht is post ik ze gelijk.