View Single Post
  #6  
Old 19-02-2007, 14:42
martin's Avatar
martin martin is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 387
Default

De eerste foto.
Zo trof ik hem aan in een loods.
Die natte bende er onder is niet van deze Golf.
Ik heb er omheen gelopenen kwam tot de volgende punten:
Er zit een klein gaatje in de kofferbakbodem, er zit een roestpitje op het rechter voorscherm, sierstrip rechtsvoor ontbreekt en de kap is rechts achter uit de steun gescheurd. (staat al acht jaar stil)
Blok loopt, maar de injectors zijn sterk vervuild. Ook heb ik het vermoeden dat de brandstofpomp wel een beurtje nodig heeft.
GTI-logo aan de voorzijde op de grill hoort er niet op te zitten.
Omdat ik twijfels had of het wel een echte GLI is, toch maar even wat dingen nagekeken.
Op de kentekenpapieren staat dat het een GLS is, maar volgens het chassisnummer is het weldegelijk een GLI.
Ook heeft deze dubbel geventileerde schijven, GTI-blok, stabilatoren enz enz.
Wat ik begreep had een GLS deze opties niet.
Maar goed, lang genoeg geouwedingest, hier alvast een fotootje.
De rest komt als hij hier gebracht is.

Oja, weet iemand hoe ik al die plastic logo's van de carrosserie kan los halen zonder de lak te beschadigen?
En waar ik 'het ontbrekende stripje voor het rechterscherm kan vinden?


__________________
VW T2b-2.0
VW Golf GTI mkI (1600 EG)
VW Golf GTI mkII
Reply With Quote