View Single Post
Old 09-05-2004, 00:19
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by Gert
Nu moet ineens alles gecoat worden .
Daarvoor was alles te doen met een spuitbusje

Quote:
Originally Posted by Tommy, met aanpassing
reken voor stralen en spuiten, en dan zelf met een spuitbusje, zown 10 euro euro per velg, plus 16 voor verbreden, is samen 74 eurows.... hmmz.. niet veel.... maaaar dan heb je wel kans dat je snel weer moet, ben ik inmiddels achter.... vooral omdat je velgen aan veel bloot staan is coaten eigenlijk een veel betere optie, van spuitbusje krijg je spijt denk ik!

Na wat informeren leek me dat geen strak plan meer... en lijkt me dan ook niet handig voor de Mattig's van jou dan.... (zelf doen met een spuitbusje)

Waar het mij om ging: jou Mattig's of "mijn toekomstig verbrede velgjes" moeten beide, gespoten, gecoat, gebody-paint of wat dan ook.. en zal voor beide evenveel kosten gaan... de aanschaf zou voor mij meer kosten dan het laten verbreden van velgen die ik nu liggen heb, en daarbij komt dat het model me meer aanspreekt... (heb op de Hoogeveen meeting minstens 2 golfjes en 2 polo's gezien met Mattig staal... ik zou dan liever wat aparters hebben...)

Dat was mijn hele insteek...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote