View Single Post
  #9  
Old 09-05-2004, 11:35
Chrispy's Avatar
Chrispy Chrispy is offline
Old Fart
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 931
Default week 20; worthersee (2)

Alles is klaar hier bij mij. De laatste dingen zijn gedaan. De 17”wielen passen onder de polo, en de remblokken zijn iets aangepast. Vet cool gaaf gezicht,en geen bijgeluiden meer. De polo 6N staat nu onverlaagd op 17”.
Paspoort is opgedoken, rijbewijs opgefrist en de toilettas is gepakt. Aanstaande dinsdagnacht vertrekken we naar de See. En we hebben er zin an.
Vandaag nog even checken hoever Marc met zijn ride is, want daar moest nog wel het een en ander aan gebeuren. Beetje laswerk, nieuwe lag verf. Maar ook daar vordert alles gestaag. De Wolfrace wielen zijn klaar en kunnen eronder. Schorsing is beëindigd, en weer verzekert. Jetzt gehts los!!!
Morgen nog een vignetje halen, en de Polo uit laten lijnen. En dan is er groen licht.
Mensen die dit jaar voor het eerst gaan, vergeet niet: In Oostenrijk ben je verplicht om in de auto een set reservelampen te hebben, een opgepompt reservewiel, gevarendriehoek en een verbanddoos. Gordels om (op de achterbank) en verder wordt alles nagekeken. Boetes beginnen daar al bij 7 euro, en lopen alleen maar op. De gendarmerie houdt van optellen.
De ervaring leert. Ook verkeerd rijgedrag wordt er beboet.(en daar heb ik niets op tegen)
Groene kaart, en reis en kredietbrief geregeld? Ook best belangrijk.
Zo, nu nog een koffer pakken, en kijken of alles erin kan, camera, extra memorystick, telefoonlader, ibuprofen, en de Teva’s niet vergeten. Volksforum.com stickers zullen ook daar verkrijgbaar zijn. Dus die moeten er ook in.
Onderweg zullen we ook weer het nodige zien, en op de plaat/chip vastleggen.
Tanken doen we pas in Duitsland. Daar hebben ze V-power met een octaangetal van 100. Da’s beter voor de klop en pingel gevoeligen onder ons. Jammer dat ze dat hier niet hebben. En niet te hard van stapel. We willen er heel aankomen, en hebben alle tijd. Wat ik wel jammer vindt is dat ik nog net geen update heb kunnen doen bij mijn VDO 5000 navi unit. Er schijnt een hoop verbeterd te zijn, en ik had nog wel een nieuwere cdrom willen hebben. Als er onder jullie nog zijn die me dat aan kunnen smeren, stuur me dan nog even een pm. Natuurlijk blijft er nog altijd wel iets over dat je had willen doen voor je gaat, maar dat is niet zo belangrijk meer. We zijn er klaar voor, en hopen veel van jullie daar weer te zien. Voor allen die naar andere meetings gaan. Ik wens jullie er veel plezier, en maak er veel foto’s, zodat ik die kan bekijken als ik terug ben.


Rij rustig en we zien je daar.
Chris

>510=90
__________________
Eigen volkswagens eerst !!!
Reply With Quote