View Single Post
Old 09-05-2004, 21:41
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC

@erwin, dat was me nooit gelukt!! ten eerste zaten die bouten veel te strak vast (vind je het gek als ze sinds 1982 niet meer los zijn geweest) en ten tweede vond ik het allemaal wel errug ingewikkeld. ik heb die ochtend wel zelf mee geholpen om een uitlaatpakking en een rubber bij het inlaatspruitstuk te vervangen aan mijn motortje, dat ging errug lekker totdat bob een moertje in mijn blok liet vallen (bij de bougie gelukkig) en we daar 1.5 uur mee bezig zijn geweest om die eruit te vissen.....

Ben echt heel erg blij met de hulp van leon en clemens want bob en ik hadden dat noooooooooooit alleen gekund!! (gelukkig zou alain er dan ook nog zijn geweest maar zijn westy moet ook snel afkomen!!)

@loen, heeeeel errug bedankt (zeg dat ook maar tegen clemens) en jullie mogen vaker taart komen eten, hehehe

Op naar het volgende, eens even denken....... stickers maar ff verwijderen, audio inbouwen, hier en daar ff snel wat roest en deuken weg werken, en dan eerst maar eens een half jaartje lekker rijden, en dan van de winter wordt hij uit elkaar getrokken!

Komt goed!!
Reply With Quote