View Single Post
Old 10-05-2004, 13:16
beckymk1freak's Avatar
beckymk1freak beckymk1freak is offline
VW Enthousiast

Send a message via AIM to beckymk1freak

ja, (beetje te inpulsief)maar heb toch maar besloten om de auto nu hij zo kaal is toch maar gelijk te gaan spuiten.want misschien met mij vacantie geld kom ik een aardig eind.en anders moet hij nog ff stilstaan om hem gelijk goed te laten spuiten als het geld er eenmaal is.ben met alvin de bumpers al hevig aan het schuren en plamuren en schuren enz...van de week moet de auto weer rijden want hij gaat zaterdag naar een spuiter in lunteren ene van dijk schade bedrijf ofzo en die gaat bekijken hoe duur het allemaal word.en even voor de duidelijkheid de auto word geen orgineel alpine wit en ook niet rood.ik ben gegaan voor de lichte tinten zilver/goud achtige kleur.staat wel gaaf denk ik zo.als de auto klaar is gaan jullie allemaal kwijlen denk ik zo..haha
en ik het meest!!kan nie wachten tot het zo ver is..als het maar niet te duur word allemaal anders moet het toch maar door een beunhaas gedaan worden.als iemand nog goeie beunhaasjes weet in de buurt van gelderland?(liefst het dichts bij ede en omstreken).kom maar met suggesties.