13-03-2007, 21:11
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Vandaag bij een 74'er scirocco wezen kijken
Zonet ben ik bij een 74'er Nederlandsche scirocco wezen kijken. Ik had hem hier in de buurt al een paar keer zien staan bij autocross fanaten en heb vandaag de stoute schoenen maar eens aangetrokken. na wat rondbellen had ik de eigenaar en ik stelde hem de vraag: "wordt het een cross-auto? zo ja, dan neem ik hem van je over!". Helaas, het werd dus geen crosser, maar zijn motto was: alles is te koop! Na wat rondlullen kwam hij met een hele nette prijs: 1500 euro! Vanavond meteen wezen kijken, maar heb het momenteel helaas niet zo breed dat ik het geld kan missen. het is een groene 74'er scirocco LS. Met de originele chrome bumper rondom, chrome raamlijsten, klinken, etc. De lak is vrij slecht (blank lak laat los op het dak), wat -in mijn optiek- redelijk onschuldige roestplekjes, er ligt een net gereviseerde 1600carb in welke nog niet deugdelijk is aangesloten. Deze loopt dus wel, maar nog niet super. en als klap op de vuurpijl: een supernet grijs leder interieur! wat is nu wijs?!... Ik denk dat ik het nog maar even aankijk en over een tijdje maar een definitieve keuze moet maken...
|